Trening og holde seg i form i Russetiden!!

Det nærmer deg russetiden, og det er ikke alltids like enkelt å holde seg i form når det blit show drekka og skløtter.

Jeg skal gi det ultimate trenings oppleg i russetiden.

Siden du er brun og spiser 5 tunfisk bokser timen så er det nok mye skløtter på deg.

Du må bruke potensiale ditt til å utnytte potensen din, damer er bra motivasjon.

Det jeg mener:

1. Sex er veien til å holde seg ripped FREAK.

2. Når du har sex så gjelder det å ikke komme i det hele tatt fordi da gjør aminosyrene slik at cellene i kroppen tar       opp proteiner mye enklere.

3. Derfor må man nesten bare få i seg proteiner utenom drekka som der kommer det lille karbohydratene du                trenger.

4. Protein shake og aminsoyrer er alt du trenger mens du er å fester rundt.

5. Men mest viktig "Trene" selvom du er så fyllesjuk at du nesten ikk føler tricepsen din så må du! 

6. Sist men ikke minst, solarium minst 20 ganger i uka

 



Modo har svære muskle i brystet bare se her :D Og det gir oppmerksomhet!!!

Prosjekt Ripped

I dag skal jeg vise deg hvordan man blir ripped på kort tid.

DU mare ta "Masspro Ripped Revolutijon 20088 Exstension" Da blir du som på dette bildet her på no time1'!! Se på Pettersen han hadde sykt forandringer på 1 time han følte musklene vokse seg Coleman mens fettet ble anorectic.

Før:

 

Etter--!

 Han tok flere hundre reps på hver  muskel slik at musklene fyller seg  myd syanthiol extract og blod, etter det tok han en strikk rundt hver muskel slik at  blodet holdte seg i musklene. Og etter 2 time ble han så svær og tan fordi det var så mye syntholiabol i musklene.

 

Nå begynner vi med bloggen igjen vi skal gi deg "MOTIVASJON" Slik at DU kan bli akkuratt som du vil. Veie 140 kilo uten fett og skremme alle skløtter som nermer seg deg.

Se på denne videoen her av Arnold SWARCHNEGGER

 

Dette er en veldig motiverene video som alle burde se!! 

Jeg hørte rykter om at arnold en gang i perioden 1975 og 1981 bruke dette pulveret som gjør deg så grise svær.

Jeg anbefaler alle å bruke disse midlene for å bli så grise svær.

Stoffet er lagd ut av den indre pukkelen til modo, det er en blanding av synthol extract og syanidbol.a

 

JUL, MAT OG TRENING ER ET LIV MED MENING!

Jeg har desverre ikke vært på Blogg.no på en stund fordi jeg ikke har hatt tid, jeg har trøkkt innpå med 20 tunfisk bokser om dagen.

Da får man ikke tid til å skrive slik jeg har gjort. Spesielt, når man også trener 5 timer om dagen og taner minst 2 timer. Da blir dagene lange og tunge.

 

Julen er en tid der alle skal samles på trening, og spise oss store og sterke.

I julen er det spesielt mye feit mat med masse cals, derfor er det viktig å bare TRØKKE INNPÅ.

Jeg spiser helt til jeg ser maten komme opp av halsen min når jeg gaper, det er nemlig ikke fullt før det renner over.  Bare pass på at maten ikke renner ned i lungene.

Det er viktig når det begynner å bli fullt at du prøver å komprimere maten så mye som mulig, derfor tar jeg å smeller 800 kg på benken  og legger den på magen   mens 2 like feite bolere   henger seg på hver side av stanga.

 

 

Solarium, Brunkrem og Betakaroten!!!

Hallo alle sammen, vis dere skal bli brune og fine som meg, må dere ha direkt innsprøyting men brunkrem.

Det er det som virkelig fungerer, Solarium er chill ja men tar mye av din dyrebare tid. 

Brunkrem fungerer veldig bra og smachker godt, men er mye stress og smøre inn I ansiktet og slikt.

Betakaroten så blir man jo ikke svart men gul, gul er ikke kult.

Men når man har slike svære muskler som meg må man smøre seg inn med Brun krem 3 ganger om dagen minst pluss at jeg må døtte i meg tunfisk.

Det beste med ette er at når brunkremer har først satt sitt spor inne i huden din så er det enklere å smøre på igjen.

Men dette er jeg drit lei så nå bruker jeg brunkrem sprøyte som jeg sprøyter dirkete inn i blod omløpet da blir du svart med engang.

Michael jackson gjorde det samme bare omvendt.

Gg det er ikke bra  legg deg i solariet skru opp varmen eller strålinga på max (extra d-vitamin)   smell igjen lokket og be noen sette en hengelås på på utsiden så ikke du kommer deg ut når du vrir deg i smerte fra varmen og dehydreringen.  Bli der i et par dager så blir du brun.

Men husk å smør matpakke det blir en lang tur!! Ta med en haug med masse bokse mat som tunfisk blåskjell og katte mat ellers så går du ned i vekt. Og smør jevnelig med faktor 2 solkrem.

Først da blir man brun nok <3<3<3

Han fyren her heter Kent Roger, han fulgte dette og ble så brun på 1 dag helt rått!!

 Hilsen -,Modo,-

Se på han fyren her! Synthol the new Protein!

Nå kan du øke ekstremt fort i vekt og muskelv vev ved å bruke en protein type som heter Synthol!

Jeg tar synthol 3 ganger daglig, fordi da øker jeg helt sykt fort i muskel masse.

Synthol er helt lovelig!! Og man har det naturlig i kroppen, i ryggen men man må ta dette stoffe får å få det fram.

Dette er kompisen min fra Brazil, jeg var der i sommer og pumpa som faen med han!

 

Han bruke synthol i 40 uker og han ble slik!!

Slik kan du også bli, men da må du også trene jævla hardt! Slik som han gjorde!

Det er helt magisk, det virker for alle!! Hvem som helst kan bruke synthol ;)

Men det er veldig viktig å spise veldig mye mat, og trene veldig hardt! 

Ellers så blir man bare en slapp taper av en soffa gris.

Jeg syntes at dette egentlig burde replasere morsmelka siden detta funker så jævla mye bedre.

Synthol kommer fra hvalerosse, som har forvilla seg inn på vestskysten av madagaskar og har fått en spesiell sykdom. 

Sykdommen får de vet at de spiser en speiell fugl og da vil proteine fra fulene muterer med det spesielle aminosyre AC-203 Gluta Pro som er i spekket til hvalrossen.

Og når hvalrossen er 40 år gammel, så kommer det en lokal innbygger på madagaskar som har fulgt hvalrossen hele livet, og gir han massage og den lokale drikken TIKI også tar de livet av den med et skudd i hjerte får å ikke ødelegge aminosyre produskjonen i hypofysen i hjernen også snitter han hvalrossen i ytrefileen og da kommer det synthol ut.

Så Synthol er ikke lett å få tak i!!

Det er mange kjendiser som har brukt synthol, som Sylvester Stallone. Han brukte det alltid før han skulle spille inn filmene sine det var slik han ble så jævla svær.



Han her brukte synthol i 1 år og 4 måneder sjekk resultatet!!

Han er litt sjenert og vill ikke vise hvem han er.

 

Pump like modo, become modo

Hilsen -,Modo,-

Klesstil i treningstudioet!!


Når man skal ut og pumpe flere tonn i treningsstudioet må man ha en jævla trang t-skjorte.

Jeg er XL størrelse, men jeg stapper meg likevel inn i en rosa XXS t-skjorte.

Når man går med så trange skjorter så holdes pumpen i musklene mye mer og man bryter ned musklene mye mer.

Man må ha nen jævla stram truse med en sykt baggie bukse uta på der igjen, og det best vis buksa er coco chanel.

Fordi da får du ekstra krefter av hvor smuud du er og større selvtillit når du trener.

Et stort gull skjede er flott når man skal pumpe jern og gjør alt mye tyngerer og presser huden inn mot musklene og da kommer du imer kontakt med deg selv.

 

Dette er gjengen der jeg trener, tren som dem kle deg som dem lukt, gjør og bli dem.

Hilsen -,Modo,-

Historien om Treningen til Modo!!! :D

MODO har trent i over 30 år, han har så my erfaring at han vet alt mulig om trening og hva man burde gjøre og ikke gjøre.

Modo ble født og veide 10 kilo, og alerede da kunne han benke 50 kilo, mens han vokste skjønte foreldra hans at det var noe spesielt med denne lille Krabaten. 

På skolen løp han fortere, var sterkere og bedre en alle andre I gymmen.

I en alder av 10 tok han verdensrekorden i markløft, som var 667 kilo uten belte.

Også etter det så ble han bare bedre og bedre, mange sier at han tar steroider og vekst hormoner.

Men nei Modo er bare jævla sterk.

I en alder av 21 år ble han med til vietnam, Modo gikk ut i krig med et smil og fikk en hauv med medaljer.

Men en mørk, dyster og kald høst dag inne i Jungelen, så hoppa Modo over en granat og han mista begge beina sine.

Etter det så har han bare proteser, med siden Modo er så Jævla sterk så tar han knebøy den dag i dag.




"Ekke noook"  -.Modo.-

 

Kondisjon er for kjerringer!

Når du skal bli svær ikke tenk på kondisjon da, det er bedre å benke 200 kilo en å løpe 42,2 km.

What to do lizzom.

Man trenger bare å gå seg en tur engang iblant, får å få ut slagstoffer som hindrer muskelveksten din.

Strekke ute er viktig spesielt, når du har stått på skikkelig en stund! Det gjør at du klarer enda mere når du trener.

Og det hindrer skader, og skader er dritt å få.

Men når du først får skade er det bare å stå på og drite i hva som skjer og håpe på at det ikke smeller, fordi vis det smeller er du ute av gymmen noen uker. 

Det er ikke bra siden da er dyrebar tid kastet bort...

 

Vis du er i tvil ta i hardere!

"Modo"

Mat!!!!! Og trening &lt;3

Mat er veldig viktig! Spesielt når man skal bygge kropp.

Å gå ut i treningsstudioet og løfte vekter er enkelt, men det er hjemme du egentlig bygger musklene dine igjen med å bygge opp cellene dine igjen.

Hver morgen når jeg står opp, spiser jeg 8 egg, Gainer og 13 skiver tunfisk. Det er veldig viktig å tygge maten 30 ganger, med jevne mellomrom.

Vis du er nybegynner så anbefaler jeg å begynne med en gainer som du må ta 3-4 ganger dagelig

Spis jævelig mye mat drikk gainer og sov mye, dette må du gjøre viss du trener mye.

Men selvølgelig spis etter behov!

Jeg pleier å sove halve dagen spise trene spise og så sove igjen.

Etterhvert så vil jeg legge ut et diett opplegg!!



Treningsopplegg!

Trenings Program

Dag 1.

1.    Bryst Økt 1:

Benk Press (3-5 sett)

Varme opp først med stang eller mengde vekt så du klarer rundt 20 rep. Så er det å øke til man klarer rundt 8-10 rep og så mer.

?Er ikke så farlig og man ikke klarer 8 rep på det siste settet?

 

Skråbenk i Smith maskin (3 sett)

Her trenger du egentlig ikke å varme opp siden du akkurat har benka, men ta mengde vekt så du klarer 8-10 rep. Og etter det så er det bare å øke men hold deg på rundt 8 rep her og.

?http://www.myfit.ca/exercisedatabase/viewanexercise.asp?exercise=Smith+Machine+Incline+Press&table=exercises&ID=130?

 

Manual Pullover (3 sett)

Ikke varme opp her, men her kan du gjerne øke repetisjonene til 10-12 ganger på den første mens de 2 siste kan du ta 8-10 rep.

?http://www.myfit.ca/exercisedatabase/viewanexercise.asp?exercise=Dumbbell+Pullovers&table=exercises&ID=43?

 

2.    Skuldre:

Skuldrepress med manualer (3 sett)

Her varmer du opp med rundt 10-12 reps.

Og deretter så går du opp i vekt til du tar 8-10 rep.

?http://www.myfit.ca/exercisedatabase/viewanexercise.asp?exercise=Dumbbell+Press+or+Shoulder+Press&table=exercises&ID=148?

 

Fremover hev med manual (2 ? 3 sett)

Her skal du ta annenhver arm til du har telt 16 ganger + altså 8 på hver arm du trenger ikke varme opp her.

http://www.myfit.ca/exercisedatabase/viewanexercise.asp?exercise=Front+Raises&table=exercises&ID=15

 

 

Side hev Skuldre med manual (2 ? 3 sett)

Her skal du heve begge armer på en gang ta rundt 10-12 rep. Du kan gjerne øke i vekt så du klarer rundt 10 rep.

?http://www.myfit.ca/exercisedatabase/viewanexercise.asp?exercise=Dumbbell+Incline+Lateral+Raises&table=exercises&ID=151?

 

3.    Triceps:

Pulldown med kabel (3-4 sett)

?På denne øvelsen så må du passe på å bare bevege underarmen og ikke overarm og rygg? Ta 10-12 rep på den første og deretter ikke mer en 8 reps. Du kan velge mellom stang eller kubjeller :D.

?http://www.myfit.ca/exercisedatabase/viewanexercise.asp?exercise=Tricep+Pulldowns&table=exercises&ID=25?

 

Fransk Press liggende (3-4 sett)

Igjen beveg bare underarmen mest mulig og prøv og hold vinkelen riktig.

Her kan du begynne litt lett med 10-12 rep og etter det øk til du bare klarer 8 rep.

?http://www.myfit.ca/exercisedatabase/viewanexercise.asp?exercise=Lying+Triceps+Extension+%28Skull+Crushers%29&table=exercises&ID=57?

 

Dag 2.

1.    Rygg:

Markløft med stang (5 sett)

Her skal du ha fem sett som du bare har 5 rep på hver. Så her kan du begynne lavt og bare øke og øke til du så vidt klarer 5 rep eller 4.

?http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/barbell-deadlift?

 

Nedtrekk smalt grep (3-4 sett)

Her kan du varme opp med 10 rep på første og så øke og øke til du tar 7-8 rep. Du trener vingene på denne øvelsen. ?http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/close-grip-front-lat-pulldown?

 

Roing med kabel (3-4 sett)

Her tar du igjen 3-4 sett og begynn her også med 10 reps. Også igjen 8 reps. ?http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/elevated-cable-rows?

2.     Biceps:                       

Liggende manual Curl (3-4 sett)

Her begynner du rett på 10 rep også øk til du klarer 8 rep på hver arm. Altså 16 ganger.

?http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/incline-dumbbell-curl?

 

Hammer Curl nære kroppen med manualer (3 sett)

Her begynner du rolig med rundt 20 rep altså 10 på hver arm.

Også så tar du og øker i vekt så du klarer 8 rep på hver arm.

?http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/cross-body-hammer-curl?

 

Sittende med stang (3 sett)

Denne øvelsen så tar du 8 rep på alle setta. Og husk å ta øvelsen helt ned.? http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/preacher-curl?

 

Stående manual annenhver arm (2-3 sett)

Her tar du 16  rep med engang, og øker ?altså 8 på hver arm.?  jeg tar ikke øvelsen helt likt som vist men. ?http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/dumbbell-alternate-bicep-curl?

 

Dag 3.

Bein:

Knebøy (3-4 sett)

Ta 12 rep på første sett også å øke til vanlig 8 rep.

?http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/barbell-full-squat?

 

Lår press (3 sett)

8 rep på alle setta her.

?http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/leg-extensions?

 

Legg (2 øvelser 3 sett hver)

Først denne øvelsen 12 reps. ?Sittende legg hev?

?http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/seated-calf-raise?

Så denne øvelsen som du kan også ha mange reps på. ?Stående legg hev i Smith?

?http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/rocking-standing-calf-raise?

Mage:

Crunch med manual vis du klarer (3 sett)

Her skal du ta 30 rep uten vekt først også øk i vekt på brystet. Du kan gjerne bruke manual. Velg mellom om du bare kjører opp og ned eller sidene også.

?http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/decline-oblique-crunch?

 

Twist med manual eller ball (2 sett)

Jeg bruker å ta fire til fem forskjellige vekter og kjøre på den letteste 30 ganger og så neste vekt 30 ganger og fortsett sånn til den siste.

Så gjør du det en gang til.

?http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/plate-twist?

 

Dette er sånn cirka opplegget mitt er, men dag 1 økt 2 tar jeg å trener bryst med manualer istedenfor benk orka ikke ta det med.

Det viktigste er å finne øvelser du liker og som gir resultater.

Det er ikke sikkert du har alle apparatene her men.

Les mer i arkivet » Mars 2012 » Desember 2011 » September 2011
hits